close



歌詞 ]]

My life is brilliant.
我的生命很精彩

My life is brilliant.
我的生命很精彩
My love is pure.
我的愛很純真
I saw an angel.
我看到了天使
Of that I m sure.
這個我肯定
She smiled at me on the subway.
在地鐵站裡她對我微笑
She was with another man.
雖然她和他一起
But I won 't lose no sleep on that,
但是我不一定輸,輾轉一夜後
Cause I ve got a plan.
我(以為)有了可行的辦法

You re beautiful. You re beautiful.
你好美!你好美!
You re beautiful, it s true.
你真的好美
I saw you face in a crowded place,
在擁擠的地方我看到你
And I don t know what to do,
我不知道應該做什麼
Cause I ll never be with you.
因為....... 我們不能在一起!?

Yeah, she caught my eye,
我注視著她
As i walked on by.
緩緩的走過
She could see from my face that I was, Fucking high,
她應該可以看到我臉上難以掩飾的激動和興奮
And I don t think that I ll see her again,
我想我是不會再有機會看到她
but we shared moment that will last till the end.
但是我們分享了這個永恒的瞬間

You re beautiful. You re beautiful.
你好美!你好美!
You re beautiful, it s true.
你真的好美
I saw you face in a crowded place,
在擁擠的地方我看到你
And I don t know what to do,
我不知道應該做什麼
Cause I ll never be with you.
因為....... 我們不能在一起!?

la la la la, la la la la, la la la la laaaaaa
啦 啦 啦 啦 啦 啦 啦 啦 啦 啦 啦 啦 啦

You re beautiful. You re beautiful.
你好美!你好美!
You re beautiful, it s true.
你真的好美
There must be an angel with a smile on her face,
她有天使般的笑容,
When she thought up that I should be with you.
或許我“應該”和她在一起
But it s time to face the truth,
但是.......事實上
I will never be with you.
我們不可能在一起 !!


這是今天寫作課老師介紹的歌手James Blunt
這首歌大家1定聽過 我給你95分!!
哈哈哈哈
老師今天放給我們聽的1973真的很優

arrow
arrow
    全站熱搜

    greatfulpe 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()