close

Nickelback / Someday

How the hell did we wind up like this
Why weren't we able
To see the signs that we missed
And try to turn the tables


I wish you'd unclench your fists
And unpack your suitcase
Lately there's been too much of this
Dont think its too late


Nothin's wrong
just as long as
you know that someday I will


Someday, somehow
gonna make it allright but not right now
I know you're wondering when
(You're the only one who knows that)


Someday, somehow
gonna make it allright but not right now
I know you're wondering when


Well i hoped that since we're here anyway
We could end up saying
Things we've always needed to say
So we could end up stringing
Now the story's played out like this
Just like a paperback novel
Lets rewrite an ending that fits
Instead of a hollywood horror


Nothin's wrong
Just as long as
you know that someday I will


Someday, somehow
gonna make it allright but not right now
I know you're wondering when
(You're the only one who knows that)


Someday, somehow
gonna make it allright but not right now
I know you're wondering when
(You're the only one who knows that)


[Solo]

 

How the hell did we wind up like this
Why weren't we able
To see the signs that we missed
And try to turn the tables
Now the story's played out like this
Just like a paperback novel
Lets rewrite an ending that fits
Instead of a hollywood horror


Nothin's wrong
just as long as
you know that someday I will


Someday, somehow
gonna make it allright but not right now
I know you're wondering when
(You're the only one who knows that)


Someday, somehow
gonna make it allright but not right now
I know you're wondering when
(You're the only one who knows that)
I know you're wondering when
(You're the only one who knows that)
I know you're wondering when

 

我們怎麼會變成這幅模樣
為什麼我們沒辦法
沒辦法看到那一大堆我們失去的一切
現在 我要扭轉大局了

我希望妳能放開妳緊緊握住的拳頭
然後卸下妳的行囊
很快一切就會好轉的
現在補救還來得及

一切都沒事的
只要妳知道有一天我會很好
某天 不知怎了
一切都會好轉的 但我知道不是現在
我知道妳一直在想究竟是什麼時候
但妳是唯一知道事實的那一個
某天 不知怎了
一切都會好轉的 但我知道不是現在
我知道妳一直在想究竟是什麼時候
但妳是唯一知道事實的那一個

喔 我希望當我們在一起的時候
我們可不可以不說話 只靜靜地看著對方
當我們有話想說的時候
就代表著分離即將來臨了

現在生活就像故事一樣上演著
就像上演著精裝版外皮的小說的內容
那我們就重新改寫一個適合的結局吧
我們要捨棄那之前爛到透頂的恐怖結局

一切都沒事的
只要妳知道有一天我會很好
某天 不知怎了
一切都會好轉的 但我知道不是現在
我知道妳一直在想究竟是什麼時候
但妳是唯一知道事實的那一個
某天 不知怎了
一切都會好轉的 但我知道不是現在
我知道妳一直在想究竟是什麼時候
但妳是唯一知道事實的那一個

我們怎麼會變成這幅模樣
為什麼我們沒辦法
沒辦法看到那一大堆我們失去的一切
現在 我要扭轉大局了

現在生活就像故事一樣上演著
就像上演著精裝版外皮的小說的內容
那我們就重新改寫一個適合的結局吧
我們要捨棄那之前爛到透頂的恐怖結局

一切都沒事的
只要妳知道有一天我會很好
某天 不知怎了
一切都會好轉的 但我知道不是現在
我知道妳一直在想究竟是什麼時候
但妳是唯一知道事實的那一個
某天 不知怎了
一切都會好轉的 但我知道不是現在
我知道妳一直在想究竟是什麼時候
但妳是唯一知道事實的那一個

我知道妳一直在想究竟是什麼時候
但妳是唯一知道事實的那一個
我知道妳一直在想究竟是什麼時候
但妳是唯一知道事實的那一個
我知道妳一直在想究竟是什麼時候
但妳是唯一知道事實的那一個

arrow
arrow
    全站熱搜

    greatfulpe 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()